A BRIGHT TOMMORROW BEGINS WITH TODAY..START NOW :)

Saya nak kongsi satu lagi entry ini yang saya baca di blog Kak N..sgt2 memberi inspirasi dan semangat utk kite especially perempuan..anda semua adalah wanita hebat sbb u are multiple person at the same time..hebat kan..menjadi wanita, isteri, malah ibu kepada anak2 malah bekerja sepenuh masa pula dan ade yg mampu sambung studi ...secara part time bergelar student..waahh mmg hebat kan?memikul amanah yg amat besar dan mampu melaksanakan tanggungjawab dr Allah maka ganjarannya amat besar..begitu janji Allah kan :) sedikit cerita mahu dikongsi dan direnung bersama.. :)  ______________________________________________________________________
Masa saya jadi guru tuisyen di rumah dulu, saya ada seorang pelajar perempuan yang mana saya suka melihat wajah emaknya. Wajah mak pelajar perempuan saya ni memang cantik dan paling suka saya tengok ialah beliau nampak muda. Bila berjalan dengan suaminya, orang pasti akan dapat lihat dengan sangat ketara seolah2 pasangan lelaki tadi wanita yang berusia awal 30 an sedangkan kedua-dua pasangan ini telah berumur 50 an ditambah suaminya telah pencen.

Saya menjadikan wanita itu sebagai satu sumber inspirasi untuk saya pastikan yang saya perlu menjaga diri dan kecantikan diri sebelum berumur 40 an nanti. Mana tidaknya, rata-rata wanita menyedari kepentingan kecantikan selepas ditegur oleh suami yang mukanya kelihatan tua atau melihat wajah kawan-kawan se umurnya nampak lebih muda.

Mak saya dulu sendiri berpesan, sebagai isteri walau hanya duduk di rumah dan tidak bekerja, wajib pastikan dirinya sentiasa cantik, badan yang menawan. Mak dah tanamkan dalam minda saya sejak kecil lagi. Oleh kerana itu lah saya amalkan supplement walau dah tidak menyusu.
Alhamdulillah kini hampir semua adik beradik saya amalkan Shaklee sebagai makanan tambahan.Setiap orang mempunyai kekangan tersendiri maka pilihan untuk amik supplement atau tidak bergantung pada cara hidup masing-masing dan hanya kita yang tahu menilai diri kita.

Jika anda merasakan payudara mula kendur, amalkan ESP dan Vit C.
Jika anda merasakan badan anda gempal dan membesar, amalkan Lecithin dan Alfalfa.
Jika anda sering keletihan amalkan Ostematrix
Jika anda mahu kelihatan cantik dan menawan, amalkan GLA dan Vitamin E.

Saya tahu ramai yang masih mengganggap supplement itu sesuatu yang membazir....tetapi orang tak sedar kos mencegah lebih murah dari kos merawat.


Apakata cuba dapatkan supplement yg natural ini sebagai permulaan?
Jika anda konsisten, akan melihat kesannya dalam 21 hari.
JIka anda bukan ibu hamil/ibu menyusu.. or dah berusia 40 ke atas. sbeaiknya anda cuba VIVIX utk awet muda

I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com

0 comments:

Post a Comment

 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix
Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in