Resepi ESP..nyum2.. :)

Selalu org tanya saya cam ne nak bancuh ESP?kenapa tak sedap?eheheee..bg saya kena pelbagaikan..apa pon yg kite ada kena laa cuba pelbagaikan agar kena dgn tekak kite kan..masing2 citarasa tak sama..betul tak?ini antara resepi ESP yang saya ambil dari mama cery..jom try...

  • ESP + Fresh Milk
  • ESP + Fresh Milk + kurma (rendam kurma dalam susu..after few hours..blend/shake it and mix with 1 sudu ESP..bukan sahaja bertenaga..boost milk production malah energized)
  • ESP + SusuAnmum
  • ESP + Performance Drink Shaklee + MealShake Shaklee
  • ESP + Nesvita 3in1
  • ESP + jus twister tropicana ESP
  • ESP + Ribena
  • ESP + any fruit juice ( tembikai, epal, lobak putih,peria,pegaga)
  • ESP + Milo/Horlicks
  • ESP + sirap bandung
  • ESP + air yogurt bliss (this my FAVOURITE!nyum2..ehehe)
  • ..........ada sape2 nak tambah..silakan...
meh baca apa kata kawan-kawan si mommy icha ni 

Ini dari Anita, sms #3 : Hadha, i dh jumpa cara nak mix esp tu. Hehe. Smlm lupa nk txt u. What i do, i mix kan esp dengan 3in1 nesvita. So x rasa pelik. Rasa cam nestum biasa. Yay! Hehe.

sms #4 : I x guna yg oats. I guna yg rasa original je. So nestum n esp, sedap! X perasan pun ada campur esp. Hehe, btw i can see improvement. Susu nampak berlemak. Quantity increase sikit. Harap2 lepas 1 week ada peningkatan lg la. Btw, lg 2 hari anak i 16 bulan! X sangka dah lama camni. Hehe

Ini dari Lily, via SMS,
Sdp ..bau nestum baby :) lily minum dgn susu anmum.masa mengandung lily x suka susu tp paksa minum jgk.lps bsalin pun mcm xconsistent tp dh ada esp ni mmg xmiss la mnm susu sbb susu jd sdp :)
..anda bagaimana?...for me, so far my favourite is ESP+air yogurt bliss..sgt2 nyum2..mmg berlemak gitu..sedaaapp..eehhee..and any jus pon saya bole mix dgn ESP..i just LOVE it.. :)

ESP ni bukan untuk ibu menyusu je yer... ia sesuai utk seisi keluarga..UNTUK:

1. Orang yang ingin kekal sihat..
2. Orang yang lanjut umur, yang tidak upaya kerana kekurangan tenaga.
3. Kanak-kanak bersekolah
4. Ibu-ibu mengandung dan menyusu anak
5. Pesakit yang dalam proses pemulihan selepas pembedahan
6. Pesakit seperti ulcer perut, jantung, kanser, sakit kulit, rambut gugur, tidak ada selera makan, gastrik,
7. Ahli sukan dan bina badan
8. Soya Protein ini adalah untuk semua orang yang ingin membina dan mengekalkan badan yang sihat …dan yang inginkan kulit yang cantik
Banyak keistimewaan dan kelebihan ESP ni..yang penting sedaappp+berkhasiat+byk bg benefit kat badan kite tanpa kite sedari..anda nak cuba?jom hubungi saya untuk dapatkan ESP pada harga istimewa..

Bagi anda yang ingin mendapatkan maklumat lanjut utk mendapatkan set ini pada harga istimewa, boleh hubungi saya atau sms/whatsapp di talian 012-7142284. Pembelian akan saya sertakan sekali dengan konsultasi dan panduan pengambilan vitamin yang betul.
I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com

0 comments:

Post a Comment

 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix
Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in