JANGAN Pandang REMEH masalah KEPUTIHAN! Kenali ALFALFA dan Khasiatnya!


Adakah anda mengalami masalah berikut :
  • Kegatalan pada kemaluan?
  • Selalu keluar cecair yang berwarna putih dan kekuningan disertai dengan bau?
  • Ketidakselesaan apabila “bersama” suami?
  • Terpaksa memakai ‘panty-liner’ tiap-tiap hari?

Jangan Anggap Remeh



Ramai wanita menganggap keputihan itu adalah gejala yang normal dan akan sembuh dengan sendirinya. Tetapi saya silap! Keputihan adalah lebih jauh daripada itu...
Tahukah anda bahawa keputihan terjadi disebabkan antara 2 sebab ini. Iaitu jangkitan bakteria seperti Bacteria Vaginosis ataupun kulat seperti Trichomoniasis dan Candida Albican.

Gambar Diatas Menunjukkan Contoh Faraj yang dijangkiti kulat

Jika rawatan kulat ini tidak dirawat, maka kesannya akan menjadi bertambah teruk. Kulat ini mampu merebak keseluruh tubuh anda dan seterusnya jangkitan ini boleh menyerang organ-organ penting dalam badan anda.

Jangkitan bakteria atau kulat ini juga mampu merebak ke pasangan kita. Hasilnya organ seksual lelaki juga akan mengalami kegatalan, kemerahan, kesakitan dan juga kulit melecet.
Rajah diatas menunjukan bagaimana bakteria dan kulat merebak kedalam saluran faraj.

Vitamin Shaklee dapat membantu?

Apa kata yang dah cuba Alfalfa & Vitamin E

apa kata Dilla?


1) Sejak mama mengamalkan alfalfa, masalah keputihan mmg kurang. Ini kerana..terus terang mama cerita..baba sangat2 memuji selepas mama mengamalkannya. Hubungan kami juga menjadi lebih mesra.Bila baba dah puji, mama seronoklah..heheeee. Mama terasa diri mama begitu bersih, lagi satu nak solat pun senang..tidak perlu risau!

2) Mama mengalami masalah sembelit dari sekolah lagi. Mama masih ingat, arwah opah Qaireen selalu cakap macam ni kalau mama dalam toilet "Dilla ko ni berak tahi batu ke?" tapi itulah kenyataannya. Bayangkan senjak dari dulu mama "terseksa" setiap kali nak membuang. Kadang2 tu sampai berdarah! Seminggu tak lebih dari 3 kali membuang. Tapi sekarang Alahmdulillah seminggu 4 ke 6 kali membuang, dan yang paling penting tiada lagi darah yang keluar.

3) Mama juga salah seorang yang mempunyai penyakit eczema. Mama mmg tidak boleh duduk di tempat2 yang kotor, ada rumput, berhabuk, berpasir dan banyak lagi. Malah cadar tilam mama pun, mama akan ganti setiap minggu. Tapi sekarang, Alhamdulillah..seronok sangat bila mama join SGM, sebab waktu SGM kami duduk di tikar yang dibentang atas rumput. Masalah bintik2 dan gatal2 mmg tiada.
________________________________________________________

Apa Khasiat Alfalfa?



>> antara kelebihan dan khasiat Alfalfa untuk lelaki dan wanita:

♥ Dikatakan tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian
♥ Melegakan sakit sendi dan belakang.
♥ Menghilangkan kelesuan dan tekanan.
♥ Memberi kelegaan semasa haid (untuk wanita).
♥ Merawat arthitis
♥ Bagus untuk elergi dan ekzema
♥ Merawat asthma
♥ Mencuci usus bagi membuang toksik
♥ Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor
♥ Meneutralkan asid dalam badan
♥ Merawat masalah keputihan pada wanita (untuk wanita).
♥ Membesar dan menegangkan payudara (untuk wanita).
♥ Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri (untuk wanita).
♥ Memulihkan urat selepas bersalin (untuk wanita).
♥ Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
♥ Meningkatkan stamina seorang suami
♥ Melegakan sembelit
♥ Membuang angin dalam badan
♥ merawat gout
♥ keintiman
♥ MILK BOOSTER

Apakah set yang mengandungi ALFALFA ini?

utk Slimming Bajet : Herblax + Lecithin + Alfalfa
utk Keintiman suami isteri : Vitamin E + Alfalfa 
utk BF mommy / Penyusuan : Vitalea + B-compex + Vitamin C + ALFALFA or Vitalea + Alfalfa + ESP
utk Resdung, alahan, eczema : B-complex + Vitamin C + Alfalfa
utk Wanita gojez: Vitamin E + ALFALFA+GLA complex
utk kulit cantik / atasi masalah jerawat : Vitamin E + Alfalfa + Vitamin c + GLA Complex+ Zinc
utk kesuburan / ingin hamil : Zinc + Alfalfa + GLA complex
utk melancarkan buang toksin : Alfalfa + herb lax
♥ utk Gout : Alfalfa + Omega

* macam biasa, setiap supplement yg di ambil, saya amat2 suggest u all ambik sekali dengan ESP soy protin sebab, ianya ASAS, dan bantu percepatkan penyerapan lain2 supplement yang kita ambik..mmg berbeza individu yang hanya ambik supplement TANPA ESP berbanding mereka yang mengambil ESP BERSAMA supplement2 lain..berbeza yang mcm mana?? anda kena alami sendiri kesannya ^__^


Shaklee turut menyarankan wanita dari pelbagai umur mengambil alfalfa sebagai salah satu supplement yg mesti ada..tgk tuu..set utk wanita gojez yg di suggest oleh Shaklee sendiri


AMARAN : Alfalfa TIDAK BOLEH diambil oleh pesakit SLE

anda ade permasalah wanita? atau ape sahaja pertanyaan tentang Raja segala tumbuhan (ALFALFA) INI? Jom hubungi saya ok :)



I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com

0 comments:

Post a Comment

 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix
Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in