Nutriferon : IMUN BOOSTER untuk cegah demam, selsema dan mudah jatuh sakit

Assalamualaikum..alhamdulillah..masa article ni tulis saya baru balik dari KL..taklimat perutian PERCUMA Shaklee..kali ni saya dapat layak 2 tiket luar negara dan saya pilih umrah..nnti next article saya cite pasal trip free ni ye...hari ni saya nak cite pasal NUTRIFERON : Imun Booster Shakee

Saya selalunya memang tak pernah tak de stok Nutriferon ni kat rumah...tapi dek kesibukan seminggu abes stok dan masa tu pulak masing2 macam nak demam dan dah start selsema..al maklum balik travel kl dan melaka bulan lepas..mujur hari ni ke HQ Shaklee so sempat beli sekotak.

Apa bestnya Nutriferon ni?

KEBAIKAN NUTRIFERON SHAKLEE YANG TIADA BANDINGAN

Nutriferon merupakan rumusan berpaten yang istimewa yang membantu meningkatkan tahap keimunan badan tanpa penggunaan antibiotik sintetik yang boleh menyebabkan kesan sampingan pada manusia. Jadi, nutriferon amat sesuai untuk semua peringkat usia. Antara kebaikan Nutriferon adalah:-

1.  Kukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari Kajian menunjukkan interferon mampu meransang dan mempertingkatkan keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh untuk membunuh T-cells, B-cells & Makrofag
Jadi dapat membantu:-      

a. Bantu sesiapa yang hadapi masalah tahap keimunan sering berkurang.      
b. Sesuai untuk yang kerap selsema, kerap demam dan kerap jatuh sakit            melebihi seminggu      
c. Ibu menyusu yang mana anaknya masih kerap demam atau demam berpanjangan

2.  Bantu lawan kanser dan tumor otak Polisakariada yang terdapat dalam interferon semulajadi meransang dan mengaktifkan  immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser.

3.  Bantu kurangkan ketidakselesaan sewaktu kemoterapi Polisakarida juga membantu mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi  dijalankan.

4.  Melindungi dari Influenza, Selesema Membantu seimbangkan respon alergi terhadap persekitaran dan pencemaran udara,  berkesan melindungi virus mikrob seperti selesema, alergi dan inflamasi dan influenza      
Jadi nutriferon sangat bagus untuk:-    

 a. Bagus untuk immune booster pada keadaan ketika cuaca  tidak menentu, jerebu dll      
b. Sangat sesuai untuk orang yang kerap dikelilingi orang ramai @ melancong, berada di luar negara dll

7.  Meringankan stress dan Kelesuan Rumusan nutriferon dapat ringankan rasa tidak sihat yang disebabkan oleh keresahan,  stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk

8.  Melambatkan penuaan Formula unik nutriferon semulajadi yang pertama di dunia sebenarnya dapat meransang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman dan menjadikan sel-sel kulit lebih sihat dan muda

9.  Mengurangkan infeksi dan sakit kronik pesakit-pesakit hepatitis B & C Keberkesanan kebaiakn nutriferon shakleedalam memerangi dan mengurangkan infeksi juga meminimumkan ketidakselesaan akibat penyakit hepatitis B & C ini seperti kembung perut, rasa mual, muntah dll

10. Membantu kesihatan wanita menopous menjadi lebih baik

11. Gejala-gejala seperti hipertensi, tahap kolestrol yang tinggi, kitaran darah dalam tubuh dan masalah-masalah lain berkaitan menopous dapat diatasi dengan pengambilan nutriferon.

12. Mengurangkan simptom-simptom ketika pra-haid dan sewaktu haid. Mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin  seperti kekejangan otot, sakit belakang, sakit payudara, jerawat, kegelisahan, insomnia dan perubahan emosi yang tidak terjangka.

13. Bantu dalam pemulihan penyakit;-        
       a. Lepromatus (kusta),         
       b. Leishmaniasis (pelbagai penyakit yang disebabkan oleh jangkitan  organisma yang dikenali sebagai protozoa) &         
       c. Toxoplasmosis (penyakit yang disebabkan oleh parasit).

FAKTA MENGENAI KELEBIHAN NUTRIFERON SHAKLEE

1. Dicipta oleh pakar imun, Dr. Yasuhiko Kojima.  Satu-satunya suplemen yang dicipta oleh pakar imun pada julung kalinya Dr. Yasuhiko Kojima dari Universiti Tokyo pada tahun 1954. Merupakan penemuan terhebat dalam bidang immunologi
2. Lebih daripada 40 Tahun Penyelidikan.  Dr. Kojima berjaya mencipta Nutriferon Shaklee selepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan penilaian terhadap beribu-ribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain. 
3. Dr.Kojima telah berjaya membangunkan satu-satunya interferon  semulajadi didunia  Nutriferon Shaklee sehingga kini tidak boleh didapati dimana-mana kedai @peniaga selain. Shaklee yang mana produk nutriferon ini telah  dipatenkan oleh Shaklee.
4. Nutriferon Shaklee mengandungi satu campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi  Nutriferon Shaklee berasal daripada biji labu, benih plantago, kuntuman bunga Japanese Honeysuckle dan bunga safflower. Formula yang digunakan dalam pembuatan nutriferon adalah 100% semulajadi, selamat, tulen dan berkesan.
5. Kelebihan nutriferon shaklee adalah terbukti secara klinikal  Dapat menyokong dan meransang proses gerak balas imun semulajadi pada tahap selular 6. Terbukti dengan 4 ujian klinikal terhadap manusia 
7. Interferon banyak digunakan dalam bidang perubatan  Sebagai suntikan interferon untuk merawat penyakit hepatitis.


ATURAN PENGAMBILAN NUTRIFERON YANG DISYORKAN

a. Nutriferon digalakkan diambil bersama Vitamin C.

b. Untuk memelihara kesihatan yang terbaik: 1 peket sehari  (tuang ke dalam mulut terus @ campur dengan minuman panas mahupun sejuk mengikut citarasa sendiri pada bila-bila       masa sahaja

c. Bagi yang sedang melawan dan mendapatkan rawatan influenza dan kanser - disyorkan  ambil 2-3 peket nutriferon sehari

haaa...best kannn..ia alternative bagi panadol untuk kami sekeluarga..even en suami pon kalau rasa badan tak sedap aje terus makan 1 sachet feron ni dan alhamdulillah tak jadi nak demam..kira ianya sangat serasi bagi kami sekeluarga tau..

Untuk anda semua lagi2 mak2 yang menyusu anak mudah demam selsema atau kite mak2 yang mudah tak sihat apa kata ambik feron shaklee ni sebagai alternative pada ubat2..macam tu jugak untuk anak2 kita yang sedang membesar tu kan..

Semesti nya kerana Shaklee TERJAMIN TERBUKTI NATURAL, SELAMAT DAN BERKESAN

Salam sihat dari saya..jaga diri jaga keluarga di musim2 tak sihat ni ye. Sampai jumpa lagi di entri akan datang


I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com

0 comments:

Post a Comment

 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix
Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in